18 maj 2011

Bobi postlåda

Min far bjöd på tårta på sitt gamla jobb och ville gärna ha en tårta som hade något med jobbet att göra. Jag fick helt fria händer. Önskemålet var dock att jag inte skulle lägga alltför mycket tid på det. MEN VEMS TÅRTOR SKA MAN INTE SÄTTA TID PÅ OM INTE SIN EGEN PAPPAS!!! Han ville ha en tårta till Bobi-sidan och då tyckte ju jag självklart att tårtan måste se ut som en Bobi-låda. Så nu när Bobi company får lite gratis reklam önskar jag i min tur en försändelse med de goda chokladlådorna som min far brukade få till jul :o)

Tårtan är gjord på en sockerkaksbotten på 3 ägg, fylld med vaniljkräm, grädde och hallon. Den är täckt och dekorerad med marsipan. Hoppas att tårtan smakade :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...