17 oktober 2011

Kladdkaka med geisha

Jag och en av mina bästa vänner är på jakt efter det ultimata kladdkakereceptet. Det här receptet är ett försök till det. Tyvärr blev det inte som jag önskade. MEN den här är absolut värd att göra. Ett supersmarrigt och lagom kladdigt resultat blev det! Receptet är samma som den här kakan men jag har bytt ut Center till Geisha. Min absoluta favoritgodis är Geisha, så det här passade mig som handen i handsken! Som glasyr använde jag Fazers blå mörkchoklad. I mitt bakande är det Fazers choklad som det går mest av. Jag gillar deras produkter och använder det både i tårtfyllningar och andra bakverk!

2 kommentarer:

  1. Oj så god den såg ut. Den måste jag bara testa och jag håller med dej Geisha är en favorit!

    SvaraRadera
  2. Den är verkligen fantastiskt god!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...