2 maj 2013

Maxim

Det är dags för slutrapport med Maxim Sports produkter. Jag har nu hunnit testa alla produkter och är mycket nöjd. Jag är kanske mest förvånad över den fantastiska smaken på alla dessa produkter. Jag har varit mycket trött de senaste veckorna. Det har varit en mycket påfrestande tid med bl.a. översvämningen som gav mycket huvudbry och framförallt mycket arbete. Idag var en så´n dag så jag inte visste hur jag skulle ta mig genom dagens lektioner och framförallt att sedan köra den långa vägen hem. Jag hade en Energy bar i väskan och tänkte att det kanske kunde fungera ;) OCH tro det eller ej, jag kände verkligen att jag piggnade till och orkade ta mig hem utan att behöva vara rädd för att somna bakom ratten! Om det berodde på Energy baren som jag åt eller något annat vet jag inte men nöjd var jag som kom mig hem ;)

Jag har testat produkterna bl.a. i samband med styrketräning, innebandy, orientering och löpning. Men absolut störst effekt upplevde jag när vi skulle ha talko med att bära bort och tömma alla de hundratals sandsäckar som vi hade runt vårt hus under översvämningarna. Vi ställde till med talko eftersom vi kände att vi inte kommer att orka bära bort allting själva. Jag var mycket trött efter ett intensivt veckoslut och kände verkligen att jag inte skulle orka med. Men jag fick i mig en Energy bar och satte igång med att tömma sandsäckar genast när jag kom hem från jobbet. Det gick förvånansvärt bra trots de sjukt tunga och våta sandsäckarna. Tror helt klart att jag fick en stor energikick av baren och sandsäckar tömdes på löpande band. Efter ett antal timmar med sand i stövlar, kläder och ögon kunde vi glatt konstatera att vi klarat av projektet. Dagen efter hade jag sååån träningsvärk i fingrar och armar, men jag var nöjd och tacksam, tacksam för den hjälp som vi fick! Vi skulle aldrig någonsin ha klarat av detta på egenhand!

Jag kommer definitivt att fortsätta använda Maxim produkter. Jag gillar smaken bäst, men tycker också att det är bra att snabbt kunna slänga i sig något efter ett träningspass för att ge kroppen lite bränsle och energi.




Buzzador innebär att jag får hem produkter som jag får testa och sedan rapportera vad jag tycker om produkterna. Du kan läsa mera här: www.buzzador.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...