16 april 2013

Maxim

Har kört ett styrkepass och ett löppass i kväll. Började med att fylla på vattenflaskan med Maxims sportdryck. Tyckte att den var helt ok att dricka ikväll. Jag passade dessutom på att testa en Energy Bar, Charamel och Choco innan jag körde igång. Jag måste verkligen säga att dessa barer förvånar mig storligen. Den här var så otroligt god. Det var, som jag skrivit tidigare, som att äta godis. Den hade dessutom ett lätt, men behagligt tuggmotstånd. Jag är mäkta imponerad av smaken. Tyckte dessutom att den höll mig pigg trots ett långt pass.
 




Avslutade naturligtvis träningen med att testa en Recovery Drink. Jag tycker om choklad, men tycker inte om choklddrycker, typ O´boy. Blandar det gärna i annat, men har aldrig tyckt om att dricka det. Men, den här gick faktiskt att dricka. Den smakade mycket choklad och var ganska tjock i konsistensen, passade mig bra! Ett perfekt sätt att fort få i sig något efter träningen. Är alltså hittills grymt nöjd med produkterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...