10 april 2013

Maxim

Nu har mina produkter från Maxim (www.maximsports.fi) kommit. Jag har ännu bara hunnit testa After training bar, Dark chocolate och Hazelnut and chocolate crisp. Jag gillar smaken på båda enormt. Bäst av dessa två är helt klart  Hazelnut and chocolate crisp. Känns som att äta godis efter träningen. Kan inte påstå att jag märkt någon större effekt eftersom det varit efter träning jag ätit dessa. Men smaken passar iallafall mig! Jag har också hunnit testa Hypotonic Sports Drink, med smaken lemon och lime. Man kan och ska kanske inte jämföra med drycker som man dricker för att de är goda, det kommer denna inte upp till smakmässigt, men helt ok smak. Jag gillar citron så det passar mig bra. Skulle kunna tänka mig att jämföra den med en citronlemonad utan kolsyra :). Effekterna av den har jag inte känt av under mina styrketräningspass. Ska testa den i samband med en löptur senare så får jag se hur det känns. 
(Om någon undrar vad buzzador är kan ni läsa här: www.buzzador.com.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...