9 juli 2011

Man kunde tro...

att fotot är taget för 25 år sedan på samma plats med samma faster fast en yngre moder :)

Alla som känner mig lite bättre vet att det lika bra kunde ha varit jag på det där fotot. När jag var mindre spenderade jag MYCKET tid i Brudsund med faster Tekla. Vi metade och metade och metade och Tekla hade ett tålamod utöver det vanliga. Det är så fantastiskt att se att samma tålamod finns där med mina egna barn. Tekla kan svänga vilken grinig och ledsen unge till en strålande glad unge på två röda sekunder. Det som ALLTID gick hem hos mig och tydligen också mina barn var att gå till stranden och meta :o) För några dagar sedan passade jag på att ta barnen med mig till Tekla och Oblis och skulle vi ha fått bestämma skulle vi vara kvar där ännu :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...